Chirurgia Fantomowa

Czym jest Chirurgia Fantomowa?

Chirurgia Fantomowa jest naturalną, holistyczną metodą z zakresu medycyny kwantowej, która umożliwia przeprowadzanie zabiegów w wymiarze 3D. Jest niezwykle pomocna w skutecznym POWROCIE do ZDROWIA.

W praktyce oznacza to tyle, że podczas fizycznej stymulacji ciała uwalniana jest trauma na poziomie komórkowym. Technika miejscami przypomina przyjemny, rozluźniający masaż. Uwaga terapeuty podczas zabiegu jest skoncentrowana przede wszystkim na obciążonych schorzeniami narządach. Może być i tak, że niedomaganie w ciele jest związane z negatywnymi, pielęgnowanymi przez lata emocjami,takimi jak: gniew, złość, zazdrość, smutek, żal itp. Podczas „bezkrwawej operacji” zostają one uwolnione, gdyż w trakcie zabiegu zachodzi wyraźna interakcja pomiędzy fizycznymi cząstkami (ciało) i polami energii tworzącymi całość (nasze ciała subtelne).

Zabieg rozpoczyna się wywiadem, w czasie którego wspólnie z klientem poszukuję przyczyn powstania dolegliwości. By precyzyjnie ukierunkować swoje działanie opieram się na wynikach badań medycyny klasycznej.

Chirurgia Fantomowa jest niezwykle skuteczna przy:

– schorzeniach kobiecych (torbiele, mięśniaki, endometrioza, bezpłodność),
– niedomaganiu układu kostnego (bóle kręgosłupa, łokieć golfisty, tenisisty, schorzenia kolan, rwa kulszowa),
– dysfunkcji układu moczowo-płciowego (nietrzymanie moczu, torbiele nerek, refluksy),
– zaburzeniach ze strony układu trawienia (bóle żołądka, niestrawność, spastyczne jelita, otłuszczona wątroba),
– zmianach nowotworowych (guzach, naroślach),
– problemach z gruczołami piersiowymi (guzy, bóle po mastektomii),
– odchudzaniu, bólach głowy (napięciowych, migrenowych i różnego pochodzenia) ,
– problemach ze słuchem i wiele innych.

Chirurgia Fantomowa pozwala odzyskać równowagę chemiczną ciała.

Już 1 zabieg wykonany z częstotliwością raz na 7-14 dni jest w stanie zastąpić 14, a nawet 28 dniową rehabilitację. Zaskakujące efekty Chirurgii Fantomowej wynikają między innymi z tego, że podczas zabiegu interaktywnie zespalane są ze sobą skomplikowane, rozszczepione zespoły w ciele. Co ważne Chirurgia Fantomowa uwalnia zablokowane emocje, które jak wynika z najnowszych badań są kluczowe dla całego zintegrowanego procesu.

To, co ważne to pełne zaangażowanie i otwartość na ZMIANĘ klienta. By wspomóc NOWY POCZĄTEK podczas pracy online wykorzystuję fantom ciała.

Niegdyś wiedza o snach była w posiadaniu mędrców, wtajemniczonych i uzdrowicieli. Z ich bogactwa korzystały starożytne praktyki lecznicze

error: Content is protected !!